Weer een tijdje geleden

13 augustus 2015 - Beiroet, Libanon

Nou weer eens tijd voor een update, gezien het weer een tijdje geleden is. We zitten nu een week in ons appartement en het bevalt erg goed! De hitte is draaglijk geworden! De eigenaresse had meubels laten staan, maar we zijn op meubeljacht geweest omdat we natuurlijk onze eigen spulletjes willen. We hebben een bankstel gekocht in muisgrijs, aankomende week kopen we er een grote paarse stoel bij, super mooi! Verder een witte buffetkast, salontafel en tv meubel besteld. Wordt een combinatie van wit hout en grijs hout. Kan niet wachten tot het klaar is! Verder een super mooi en groot bed gekocht. Zodat ik, hopelijk, Kass niet uit bed duw. Zodra alles af is en op zn plek staat upload ik gelijk foto's.

Vandaag hebben we ook geinformeerd voor katjes. Er komen waarschijnlijk twee tijgerkleur kittens, misschien als die er nog is, een langharige van ongeveer 6 maanden uit erbij. Zodra de katten er zijn laat ik een kattenklim meubel maken. Zodat ze lekker kunnen spelen!!

Verder ben ik ook bij de school geweest, gesproken met de directrice, een leuk gesprek. De school begint pas eind september met de leerlingen. De weken ervoor hebben we wel cursusdagen en moeten we bijeen komen om de school vorm te geven. Echt heel spannend allemaal.

Verder ben ik zo blij dat volgende week mijn ouders komen! Kan echt niet wachten om ze alles te laten zien! We moeten de gastenbadkamer nog poetsen, de logeerbedden klaarmaken en opmaken en dan is alles klaar! Ik ga nu weer even verder, want arme Kass staat in de keuken, druk te zijn met het eten haha. We eten aardappelschijfjes, visfilet en sla. Heerlijk. Nou luitjes tot schrijfs weer!

Dikke kus uit Beirut

1. Irma van Wijk:
    13 augustus 2015
    Hoi Nadine klinkt goed! En verwen je ouders maar volgende week
  2. Nadine van de Weerd:
    13 augustus 2015
    Dank je Irma, ga ik zeker doen! Groetjes aan Ad.
    Liefs
    Nadine
  3. Wilma Spies:
    13 augustus 2015
    Wat leuk zeg. Fijn dat je het leuk voor elkaar hebt.
    Je mams en paps kijken vast hun ogen uit. Kun
    je lekker naar toe leven. Heel veel sucses. Dat
    wordt vast genieten. Lieve gr x
  4. Rina de kruif:
    14 augustus 2015
    Hoi Nadine leuk voor je dat het zo mooi word allemaal, en nu nog maar denken nog 4 nachtjes slapen, groetjes van Ad en rina
  5. Nadine van de Weerd:
    15 augustus 2015
    Dat wordt zeker genieten Wilma Spies!

Bedankt Ad en Rina, ik tel de dagen af :D