Appartement

4 augustus 2015 - Beiroet, Libanon

Wat een heerlijke dag! Sinds vandaag hebben we de sleutels van ons appartement! Ik ben zo enorm blij!!! Het is uiteindelijk degene geworden in Jasmine building, waar we eerder ook hebben gekeken, maar het is op de tweede verdieping aan de andere kant. Het is gemeubileerd voor het grootste deel, wil alleen zelf nog wat dingetjes veranderen en toevoegen. Het moet allemaal nog worden opgeruimd en schoongemaakt, dat gaan we dan ook morgen doen. Dus morgen wordt een hele lange leuke dag. Het appartement is 220 vierkante meter en heeft 3 slaapkamers, 2 badkamers met bad en douche, een hele grote woonkamer, prachtige keuken (het blad is van graniet), een maid room met klein badkamertje, een wc en 3 balkons. Ik zal zo ook foto's en filmpjes plaatsen :D. Ik kan niet wachten tot het schip over 2 weken aankomt en ik mijn eigen spulletjes erin kan zetten. Oh en niet te vergeten dat er maar liefst 4 airco's inzitten, dus eindelijk een einde aan het niet kunnen slapen vanwege de hitte. Ben zo enorm blij! Zodra alles is schoongemaakt en opgeruimd, en natuurlijk mijn eigen spulletjes erin staan zal ik weer wat nieuwe foto's plaatsen. Ik hoop dat ik een witte buffetkast kan vinden voor mijn servies :).

1. Wilma De Kruif:
    5 augustus 2015
    Gefeliciteerd van je vader en mij. Wij zijn ongelofelijk blij voor jullie. En als alles schoon is kun je er vanavond al slapen hoorde ik van je. En over 14 dagen kunnen we het met eigen ogen zien. Net zoals bij Erik en Lou weten we dan waar jullie wonen. Wij wensen jullie een fijne tijd toe in jullie huisje. Liefs pap en mam
  2. Wilma Spies:
    5 augustus 2015
    Kei leuk joh.Prachtig appartement. Kan ik bij jou geen huishoudster worden.Ha ha wat zouden we een lol hebben. Zeker weten.Nou succes .En kijk uit naar je volgende verhaal lieve gr