Eerste warme dag in Beirut

31 juli 2015 - Beiroet, Libanon

Warm... Heel warm...

Vanacht ben ik met een uur vertraging aangekomen in Beirut. Wat een ellendige reis met Tarom airlines. In Boekarest heb je geen transit en moet je de luchthaven helemaal uit om vervolgens weer naar binnen te gaan. Toen ik weer door de security moest werd mijn tas gecontroleerd op drugs... Welke idioot neemt er drugs mee naar Libanon? Vervolgens door de douane waar werd gevraagd wat ik in hemelsnaam ging doen in Libanon. Conclusie... Ik zie eruit als een drugsdealende isis strijdster =/.

Vervolgens kwam ik met vertraging aan in Beirut, 40min bij de douane gestaan om het land in te komen om tot de conclusie te komen dat mijn koffer er niet was! Hurray... ellende. Daarna naar huis. Het was echt enorm warm en ik sliep pas om een uur of 6, om na 6 uur slaap wakker te worden onder de muggenbulten, alweer. Vandaag weinig gedaan, als een zombie een beetje gezeten en veel water drinken. Net nog een dutje gedaan van een uur. Kass is nu onderweg naar de airport om mijn koffer te halen, dus die kan ik zo verwachten. Hopelijk inclusief kaas en sambal, mh wordt vervolgd.

1. Wilma De Kruif:
    31 juli 2015
    Hallo Nadine, leuk je verhaal te lezen. Maar wat een reis was het deze keer weer. Denk je alles heb ik nu wel gehad en weer de koffer foetsie. Maar je bent er. Doe maar lekker rustig aan het is toch weekend. Doe de familie de hartelijke groeten. En heel veel knuffels en kusjes mam en pap.
  2. Irma van Wijk:
    31 juli 2015
    hoi Nadine, nou de reis zit er weer op!! kan alleen maar beter gaan. Geniet ervan gr uit werfen
  3. Nadine van de Weerd:
    31 juli 2015
    Dank je mam <3 ik doe iedereen de groetjes hier :).
    Het kan inderdaad alleen maar beter gaan Irma, groetjes aan Ad!
  4. Rina de kruif:
    31 juli 2015
    Niet leuk om zo te beginnen maar ja je bent er eindelijk, en ga er nu maar van genieten,(het komt goed schatje)groetjes van rina en Ad.
  5. Froukje:
    31 juli 2015
    Hoi nadine fijn dat je wel bent aangekomen op de plek van bestemming
  6. Nadine van de Weerd:
    Ga ik zeker doen Ad en Rina :). Liefs xx

Ja Frouk, een hele warme bestemming! xx
  7. Ad:
    31 juli 2015
    Wat is gezegd, dan kan het vanaf nu alleen
    maar beter gaan, komt wel goed, je krijgt beslist ook hele mooie hoogtepunten !

Gr Ad
  8. Marleen:
    31 juli 2015
    Jeetje Nadine! Wat een gedoe zo! Nou lekker genieten en bijkomen van de lange reis! Fijn dat je veilig bent aangekomen! Xxx
  9. Wilma Spies:
    31 juli 2015
    Sucses Nadine .He gelukkig de kop is eraf.Je wens is in vervulling gegaan. Jammer dat het niet allemaal mee zat deze reis. Weet zeker dat je voor gaat. Heel veel toy toy. gr het kibbeling vrouwtje. Met de sausjes natuurlijk.xxx
  10. Nadine van de Weerd:
    2 augustus 2015
    Dank je Marleen, dat doe ik zeker :)

Oh Wilma Spies, begin maar niet over de kibbeling want dan ga ik het al missen, haha.

Kusjes!