De laatste week in Nederland

21 juli 2015 - Tiel, Nederland

Nou de laatste week in Nederland zit eraan te komen!

Ik heb al veel stappen gezet, mijn auto is inmiddels een paar weken verkocht, iets wat ik erg moeilijk vond. Verder ben ik vandaag bij het gemeentehuis geweest om me uit te schrijven per 30 juli, ANWB afgezegd, menzis gebeld, etc etc. Ook pak ik vandaag mijn laatste doos, dan ben ik met 37 dozen klaar voor het verschepingsbedrijf. Die komen mijn spullen thuis ophalen, om ze vervolgens naar Beirut te verschepen. Wel spannend allemaal nu, het komt wel heel dichtbij..

1. Ad:
    21 juli 2015
    Hoi Nadine,
    Ook wij vinden het geheel best wel spannend, er gaat voor je ouders veel veranderen vanaf je vertrek, beide kinderen de wijde wereld in.
    Nog maar te zwijgen over de veranderingen die jij gaat ondervinden, in ook een heel andere wereld.
    Maar dat is wel gaaf, wat jij gaat doen kunnen er niet veel zeggen, en wij vinden dat erg dapper, hadden we zomaar niet van je verwacht.
    Wij denken dat je aan Kass een supergozer hebt, de rest is feitelijk bijzaak, maar daarboven heb je al fijne mensen aan zijn familie, een plaats voor jezelf, een goede baan, wat een avontuur !
    Wij zullen jouw leven daar graag volgen, we hopen dat je daar je geluk vind met Kass.
    En ondanks dat wij elkaar nog niet zo heel erg lang kennen komt er toch een brok in de keel bij het besef van je vertrek.
    Blijf rustig, laat het leven daar op je inwerken, geniet van het leven, ..... wij hopen je in de toekomst weer te zien !

Hartelijke groeten, en vele kusjes van ons.
    Irma en Ad.
  2. Nadine van de Weerd:
    21 juli 2015
    Dag Ad en Irma,
    Wat een lief berichtje! Bedankt! We zien elkaar zeker in de toekomst, en ik had beloofd nog met Irma te skypen wanneer ik gesettled ben :). Liefs, Nadine xxx
  3. Johan:
    22 juli 2015
    Hey Nadine,
    Het komt nu wel heel erg dichtbij, de dag van vertrek. Nog ruim een week en dan is het tijd om Nederland definitief te verlaten. Ik ga je helemaal niet missen. Eindelijk is ze weg. Nee grapje. Tuuuuuuuuurlijk ga ik je missen. en ik denk vele met mij. Niet meer kijken naar die leuke lieve lach van je, je spontaniteit en uiteraard je aanwezigheid. Ik wens je, en iik Kass, heel veel gezondheid, liefde en geluk in Beirut. Groetjes en een dikke X. Johan
  4. Nadine van de Weerd:
    23 juli 2015
    Bedankt voor je lieve woorden Johan! Ik ga jouw gezelligheid en vrolijkheid ook niet missen hoor :p haha. Hopelijk zie ik je snel eens als ik op "vakantie" kom in Nederland! Liefs Nadine