eind augustus 2015

26 augustus 2015 - Beiroet, Libanon

Hallo allemaal!

Nou er is de laatste paar weken weer veel gebeurd. We hebben geshopt voor leuke meubels, een mooie grijze bank en een paarse stoel gevonden. Verder laten we ook meubels maken, een witte buffetkast, een salontafel en een tv meubel. Hopelijk is het snel klaar! Zodra alles af is zal ik hier foto's van plaatsen. Is leuker om alles in 1x te laten zien dan in stapjes!

Verder zijn mijn ouders er!!! Super leuk om alles te kunnen laten zien! We zijn al een paar dagjes uit geweest, we zijn naar Tyr geweest, in Zuid-Libanon, Zaytuna Bay, Harissa (een prachtig uitkijkpunt), City Centre shopping mall en leuk kunnen rondrijden. Echt genieten. Was ook leuk dat ze eindelijk kennis konden maken met de familie van Kassem, was erg leuk! Ze kijken hun ogen uit, een hoop maids, mannetjes die bij de kassa van een supermarkt staan om je boodschappen in zakjes te doen en in de auto leggen, platische chirurgie, en Druzen (google maar) in Aley. Makkelijk gezegd, mannetjes in vreemde pakjes en vrouwen als pinguins :p. Morgen gaan we naar Byblos, erg veel zin in. Hopelijk niet te warm.

Verder is er vandaag een gezinsuitbreiding geweest. We zijn de trotse eigenaars van Frodo, Panda en Loki, drie kleine broertjes van 5 weken oud. Erg jong natuurlijk, maar triest genoeg voor hier heel normaal. In het album augustus 2015 heb ik wat foto's geupload van Tyr, Zaytuna en natuurlijk onze kleine spruiten!

Volgende week moet ik een aantal workshops volgen op school, de kinderen komen pas rond 28 september. Komt wel dichterbij nu, vind het allemaal wel een beetje eng. Maar gelukkig zijn mijn ouders hier om me een hart onder de riem te steken. Voor nu ga ik weer even bij de baby's kijken. Tot later!