September

11 september 2015 - Beiroet, Libanon

Hallo allemaal,

Toen mijn ouders hier waren heb ik zo genoten dat ik geen behoefte had om een uitgebreid reisverhaal te typen. We hebben het enorm leuk gehad, mooie dingen gezien. Inmiddels zijn ze al weer bijna een week weg, een verdrietig en emotioneel moment. Maar daar wil ik even niet aan denken :).

Verder heb ik er 2 weken school op zitten.. Nou ja, school.. Het is een vreemd programma dat PYP. Erg wazig allemaal, en ik ben meer van de directe aanpak. De collega's zijn erg vriendelijk en behulpzaam, ik stoor me alleen een beetje aan het trage werktempo. De pauzes zijn erg lang en ik vind de sessies niet productief zoals ik gewend ben. Ik krijg een klein klasje volgend jaar, hoe groot precies is nog niet bekend, maar maximaal 5. Misschien zelfs nog minder. Ik had van het onderwijs idee wat meer verwacht en ben dan ook een beetje teleurgesteld. Maar eerst eens afwachten tot de leerlingen er zijn. Die komen eind september pas (omdat het een nieuwe school is).

Afgelopen woensdag heeft de eigenaresse van het appartement, eindelijk, al haar spullen opgehaald. Dit weekend komen onze kasten en tafels (witte buffetkast voor mijn servies, een tv meubel en een salontafel). Kan niet wachten! Ook komt waarschijnlijk maandag mijn shipment! Eea  heeft langer moeten duren omdat de school (natuurlijk) mijn papieren niet in orde had. Heb het op een omslachtige manier het land in moeten krijgen met extra kosten, die ik natuurlijk op school ga verhalen!

Oh ik en ik heb een super leuke verjaardag gehad! Kass had een verassingsfeest georganiseerd, met heerlijke taart! Leuke cadeautjes gehad! Zo lief.

Dat was het weer even voor nu, heb een paar leuke foto's toegevoegd in het mapje augustus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rina de kruif:
    11 september 2015
    Hoi Nadine, we hebben de foto,s al gezien die je moeder gemaakt heeft toen je ouders er waren, super mooi. We hopen dat je als je spulletjes er staan er een goed gevoel bij hebt. We gaan zo even bij appelpop kijken en zullen iedereen de groetjes doen.