Woensdag en donderdag 29 en 30 april.

30 april 2015 - Beiroet, Libanon

Dag allemaal. Gister was een erg drukke dag, veel activiteiten die ik af kan vinken. Gister ochtend zijn we twee appartementen wezen bekijken, echt prachtig! Beiden in Hazmieh, dicht bij school. De ene was qua indeling een beetje vreemd, de anders was echt prachtig. Een hele mooie entree met mozaieken in de muur en grote spiegels en veel ruimte! Een woonkamer, een salon, drie slaapkamers, een mooie keuken, twee badkamers beiden met bad en douche, een aparte wc en een ruim balkon. Ik hoop echt dat deze nog vrij is als ik die kant op ga! Er zijn er nog twee vrij op het moment, op de 2e verdieping of de 5e. Het uitzicht is prachtig!

Gister ben ik ook weer bij de dokter geweest voor mijn lies. Ik heb nog extra pillen gekregen die het genezingsproces zou moeten versnellen, waardoor mijn spier sneller zal genezen. Nou laten we maar het beste hopen.

Daarna zijn we gister naar de bank geweest. Ik heb een bankrekening geopend en daar moest ik vandaag voor terug. Ik moest een hoop papieren ondertekenen waarop ik verklaarde dat ik geen Amerikaanse was, want dankzij een nieuwe wet moeten Amerikanen die in het buitenland een bankrekening openen ook belasting afdragen hierover voor de Amerikaanse overheid. Zal me niets verbazen als deze wet ook in zal gaan voor Europeanen! Wat een manier om weer extra inkomen te genereren, rotzakken! Ik krijg aankomende week mijn bankpas.

Gister avond wat wezen drinken in Badaro. Waar ze hele schattige cafeetjes hebben. Ahmad kwam ook nog langs, erg gezellig. Daarna als een blok in slaap gevallen na een paar wijntjes.

Verder vandaag rustig aan gedaan, naast ons tweede bezoek aan de bank zijn we ergens een verse jus d'orange wezen drinken. Jum jum. Zo meteen lekker thuis een filmpje opzetten en lekker bankhangen.

Fijne avond allemaal.

1. Wilma:
    1 mei 2015
    Hey Nadine, wat leuk dat je je link geplaatst hebt op Grenzeloos Verliefdpagina, hartstikke leuk om je avonturen te volgen! Appartement ziet er goed uit zeg, hopelijk lukt het om dat vast te leggen voor augustus. Hoe grappig dat het standaardbeeld meteen bevestigd wordt, hij moet wel een assistent zijn als hij met een blanke is..... Geniet lekker met elkaar en veel plezier morgen op de open dag! Wilma
  2. Nadine van de Weerd:
    1 mei 2015
    Dag Wilma, bedankt voor je reactie! Ben best gespannen voor morgen, heb er wel veel zin in. Morgen schrijf ik een stukje hoe het is gegaan. Groetjes Nadine