Lekker wezen zwemmen.

9 mei 2015 - Beiroet, Libanon

Gister vrijdag 8 mei was het een lekker rustig dagje. Eindelijk een dagje zonder planning. We zijn naar Spinneys geweest, een super groot winkelcentrum.. Voor de tweede dag op zoek naar een autoboek voor mijn vader, en wonder boven wonder, een Engelstalig autoboekje gevonden! In de avond zijn we (met zn 3en, Ahmad ook mee) bij Mazen cafe geweest, ons favoriete cafeetje voor een verse jus d'orange onder een boom naast het militaire ziekenhuis. En de verse jus is zo heerlijk!

Vandaag met zijn 3en wezen zwemmen bij Sporting beachclub, Een heerlijk zonnetje, en ik ben, dankzij goed insmeren, niet verbrand! De foto's van het zwemmen kan ik nog niet online zetten, want deze staan op Ahmads telefoon en de wifi werkt al 2 dagen niet helaas!

Wat hebben we de afgelopen 2 weken veel geregeld. Kass gaat eind van de week bellen met de Lebanese American University en de American University Beirut om te informeren over de kosten en duur van een eventuele master. Verder is de huizenjacht nog niet afgerond, we blijven rond kijken, gezien het feit dat het niet verstandig is om je blind te staren op 1 appartement. Dus wordt allemaal weer vervolgd. Voor nu gaan we lekker film kijken, slaap lekker allemaal.