Update

27 april 2016 - Beiroet, Libanon

Dag dag allemaal,
Inmiddels 5 sollicitatiegesprekken gehad voor volgend schooljaar. Een paar leuke gesprekken gehad en een paar minder boeiende. Vandaag was het meest interessante gesprek... Een school in de bergen heeft interesse en het aanbod klinkt erg goed, verder een goede klik. Aankomend weekend een vervolggesprek.

Verder gaat het allemaal erg goed, een paar hectische dagen gehad met die gesprekken. Morgen lekker een rustig dagje, alleen even naar de bank and that's it.

Ook heel fijn om iedereen weer te zien, iedereen heel erg gemist. Voor nu gaan we even kopje thee drinken en weer even bijkletsen met wat mensen, heerlijk.

Wordt vervolgd.

1. Wilma Spies:
    27 april 2016
    Nou blijf duimen. Voor een leuke job. Die je zo langzame hand wel verdiend. Hoop dat alles voor je op rolletjes loopt. Blijf altijd voor je duimen. Lieve gr Wilma xx
  2. Nadine van de Weerd:
    28 april 2016
    Dag Wilma, dank je wel! Heel lief van je. xxx Nadine
  3. Annemiek van Luunen:
    29 april 2016
    Dit gaat goed komen!!!!!!
    Hou vol,

Liefs Annemiek
  4. Douaa:
    3 juni 2016
    hooi mevrouw ik mis je heel erg elke dag dat we zeggen ik mis mevrouw hou zoveel van je besteed aandacht aan jezelf dooi :)
  5. Nadine van de Weerd:
    3 juni 2016
    Hoi Douaa,
    Ik mis jullie ook heel erg! Ik hoop dat het leuk is op school. Zeg hallo tegen iedereen!
    Groetjes!