Beirut april 2015/ schiphol

27 april 2015 - Schiphol, Nederland

Nou op dit moment zit ik bij Gate B17 naar Frankfurt. Ik vlieg om 8.00 en daarna overstappen op Frankfurt. Hoop dat de overstap goed gaat komen, gezien het feit dat ik maar een uur en 20min heb. Ook hoop ik dat mijn bagage mee komt, geeft dus de nodige stres :). Bij het inchecken kreeg ik de opmerking dat ik wel op mn gewicht moet letten. Was 1.5 kg te zwaar, als je meeneemt dat mijnhandbagage ook al 6.5kg weegt... Dan begrijp je dat ik weer een aanzienlijke hoeveelheid boodschappen mee heb. Te noemen: kaas, satesaus, koekjes, kattenvoer etc etc. Ik ga zo maar eens een boekje lezen...

Oh en ik merkt dat bij mijn upload van het vliegtuig de foto scheef staat. Ik ben op dit moment op de ap aan het werk en heb dan ook geen idee hoe dit te veranderen. Kijk ik later wel naar ;).

1. Ad:
    27 april 2015
    Altijd weer een avontuur als je naar Kars gaat, en je komt er ook altijd goed aan.
    Dus zou me niet zo druk maken over de reis en de dingen er omheen, soms kun je ook leuke contacten opdoen in en rond het vliegtuig.
    En je vliegt naar de zon, 30 gr vandaag dus even acclimatiseren daarginds.
    Doe Kars onze groeten en graag weer tot ziens !

groetjes Irma en Ad
  2. Nadine van de Weerd:
    27 april 2015
    Hoi Ad en Irma. Ik doe kass de groetjes :). Ik ben inmiddels op Frankfurt en zit bij de correcte gate, gelukkig maar! :D. Tot snel.
    Liefs Nadine