Frodo snipsnip

24 augustus 2016 - Dmit, Libanon

Arme Frodo, vandaag heeft Kass m naar de dierenarts in Beirut gebracht om hem te laten helpen.... zoals we dat zo mooi zeggen. Ach het arme dier twee daagjes weg, gelukkig zijn Panda en Loki er nog om te kroelen die 2 dagen.

Verder gaat het goed. Afgelopen zaterdag bij Dalbani geweest in Beirut en een aantal meubeltjes gekocht, waaronder een bureau, boekenkast, kastje voor in de badkamer, strijkpant, strijkijzer, dressoir en een weegschaal. Morgen komen ze het bezorgen, hurray!! Verder komt vrijdag (slag om de arm, het is Libanon) waarschijnlijk de timmerman voor de inloopkast en om de schilderijen op te hangen (gezien we geen boormachine hebben). Kan niet wachten tot alles qua meubels een beetje af is.

Zondag heb ik mijn eerste "autorijles" van instructeur kass gehad. De weg naar school oefenen, was wel spannend maar ging erg goed!

Maandag ben ik een paar uurtjes naar school geweest, was erg leuk! Heb het grootste deel van de docenten ontmoet, waaronder ook 2 docenten die ik moet gaan trainen. Wordt nog wat gezien 1 ervan franstalige school heeft gehad en geen wordt Engels kan verstaan -.-. Gister weer druk bezig geweest met de was, beetje saai.

Vandaag een beetje zitten werken op de laptop, opzet gemaakt voor de schoolgids en wat zitten brainstormen over wat schoolse zaken. Kass is onderweg naar huis samen met Touka die op bezoek komt, gezelly =)

1. Irma van Wijk:
    25 augustus 2016
    hoi Nadine hoe gaat het nu met Frodo? leuk dat je met de inrichting van jullie huis bezig bent. Hoever moet je naar school rijden?
    hier ook alles goed, ook warm in Duitsland (en Nederland) groetjes van ons ook aan Kass.
    Veel plezier verder met inrichten :)
  2. Irma van Wijk:
    25 augustus 2016
    Wat zijn Hollanders toch ondernemende mensen he, net daar en we zullen de boel wel eens even regelen ! Hahaha, goed meid, lees dat je de zaakjes goed op orde hebt of gaat krijgen.
    Weer benieuwd naar je volgende post !

groetjes van ons !
    Irma en Ad.
  3. Annemiek van Luunen:
    27 augustus 2016
    Fijn om te lezen dat alles een beetje naar je wens gaat. Frodo al weer opgeknapt?

Groetjes
    Annemiek
  4. Nadine van de Weerd:
    5 september 2016
    Bedankt voor de reacties allemaal. Met Frodo gaat het een stuk beter, Loki is eind van de maand als laatste aan de beurt ;)