Alweer donderdag

18 augustus 2016 - Bayrut, Libanon

Jemig wat gaat de tijd snel! Het is inmiddels al weer donderdag... Afgelopen dagen veel werk verricht. Kass moest onverwachts toch werken de afgelopen dagen, genoeg tijd dus voor Nadine om aan het werk te gaan :p.

Dinsdag dus de keuken afgemaakt en de badkamer gedaan. Gister de eerste was gedraaid, wordt nog wat.. Nadine als huisvrouw. Gister (woensdag) is ook Mohammad op bezoek geweest, was super gezellig! De Hollandse sigaren die ik had meegenomen waren een schot in de roos.

Vandaag alle dozen goed uitgezocht. Alle kleding dozen bij elkaar en alle overige servies voor in de buffetkast bij elkaar. Ook mijn schoenen uitgezocht, jemig wat een drama was dat. Ze bleven maar komen, twee paar uit een doos, dan weer een complete doos vol, mijn hemel ik en schoenen. Kan niet wachten tot we binnekort aan de inloopkast gaan beginnen, dan is de slaapkamer ook wat meer opgeruimd.

Morgen gaan we op meubeljacht in Saida. We gaan op zoek naar een sidetable voor in de hal, een dressoir, eetkamer stoelen, een bureau,  (incl bureau stoel), een klein tafeltje en houten schappen voor de inloopkast. Libanon kennende komen we thuis met een krukje en een vaas....

Voor nu hoop ik dat Kass zo thuis komt, met alle spulletjes van het boodschappenlijstje (te lezen: kattenkrabpaal, gesloten kattenbak, plastic stoelen (tot de eetstoelen gevonden zijn), mijn envelop met foto's die ergens liggen en oordruppels voor Panda.

Nou luitjes tot snel weer!