15 augustus

15 augustus 2016 - Dmit, Libanon

Wat een chaos de laatste paar dagen. Ik ben afgelopen zaterdag geland op Beirut airport, na een goede vlucht met Middle East Airlines. We zijn gelijk naar het huisje gereden en wat is het prachtig. We wonen nu in de bergen, in het dorpje Dmit. We kijken precies tussen 2 bergen door naar de zee. Nadat ik zaterdag een beetje ben bijgekomen, zijn we zondag gelijk begonnen. Kassem was wakker voor mij en is begonnen met de dozen verplaatsen en wat opruimen. Vervolgens hebben we de keuken ingericht en flink wat dozen uitgeruimd. Op maandag verder met de keuken, morgen nog wat laatste paar dingetjes doen als Kass naar zijn werk is en klaar. Deze week gaan we op meubeljacht. Er zijn nog wat resterende spullen die we nodig hebben. Ik kijk een beetje tegen de eettafelstoelen op, gezien mijn moeilijke smaak haha.

Het is heerlijk rustig wonen hier, geen scooters, geen alaaf van de moskee, heerlijk! De katten wennen langzaam maar zeker ook een beetje, Frodo is nog wel erg bang. Kreeg overigens wel een warm welkom van ze, vooral Panda is erg blij dat ik er weer ben.

Nou dat is het even voor nu, fijne avond allemaal :)

1. Annemiek van Luunen:
    17 augustus 2016
    Wat heerlijk dat ondanks alle chaos je nu toch lekker aan de gang bent in je eigen huisje!
    Fijn.
    Wanneer begint jouw werk eigenlijk?

Liefs
    Annemiek
  2. Nadine van de Weerd:
    18 augustus 2016
    Hoi Annemiek! Zeker fijn inderdaad.
    Volgende week hebben we een kleine vergadering, maar officieel pas 15 september. Dus ik heb nog even ;). Wanneer beginnen jullie?
  3. Annemiek van Luunen:
    18 augustus 2016
    Bofkont! Ik moet volgende week alweer.

Maar dan kun je intussen ook lekker acclimatiseren toch?

Heel veel liefs
    Annemiek